sobota, 9 lutego 2013

Rozdział 2

Komentować mogą nawet anonimowi !
________________________________________________________________________

Kate

Obudziłam się wcześnie rano . Spojrzałam na zegarek i była 6,21 .  Nie mogła już zasnąć więc wstałam i ubrałam się . Ogarnęłam włosy i zeszłam   na dół aby zrobić sobie coś do jedzenia . Zaparzyłam sobie herbatę i zrobiłam sobie tosty . Z jedzeniem usiadłam sobie przed telewizorem i przełączyłam na 4Fun TV . Leciała piosenka zespołu Little Mix . Nawet mogła być , ale barzej skupiałam się na jedzeniu . Już byłam w połowie śniadania gdy na ekranie pojawiła się piosenka Big Time Rush -Windows Down . Spodobała mi się . Miała fajny rytm i słowa .
   Po skończonym śniadaniu i umyciu naczyń postanowiłam przejść się i zobaczyć okolicę . Gdy wyszłam i zamknęłam drzwi dostrzegłam kota na mojej werandzie . Prawdę mówiąc wystraszyłam się go .
-Skąd się wziąłeś kotku ? -Powiedziałam do niego po czym wzięłam go na ręce i zaczęłam głaskać .
-Ooo . Widzę że Sally znalazła już nową znajomość . . - Powiedziała kobieta gdzieś tak po trzydziestce .
-To pani kot  ? - Spytałam .
- Tak . Mogłabyś mi go podać ?
- Ależ oczywiście . - Podeszłam do płotu i podałam zwierze sąsiadce .
- Jak masz na imię panienko ?
-Kate . - Odparłam
-Dobrze nie zawracam ci głowy . Pewnie gdzieś szłaś .
- Chciałam się przejść . W Los Angeles jestem pierwszy raz .
- A więc do zobaczenia .
- Do zobaczenia . - Odparłam . Jakaś dziwna ta kobieta. Pomyślałam i poszłam się przejść .

Marika

   Szłam parkową uliczką . Tak bez sensu . Nie miałam po prostu co robić . Rzuciłam nie dawno chłopaka, który mnie zdradzał. Nie wiem nawet po co ze mną był . Nadal do mnie pisał i wydzwaniał, że mnie kocha i  abym do niego wróciła .Brzydzę się nim . Mówiłam sobie cały czas gdy mój telefon za wibrował .   Spojrzałam kolejny raz na telefon. Dostałam esemesa znowu od mojego eks . Już chciałam rzucić telefonem gdzie się da, gdy nagle zobaczyłam ją. Mam zwidy czy co ? . Ale nie . To naprawdę ona. Szła tak samo uliczka jak ja. Moja stara przyjaciółka z zerówki. Z którą przyjaźniłam się od tamtego czasu przez cały czas . To sobie się tylko żaliłyśmy i robiłyśmy głupie rzeczy .  Podeszłam do niej energicznym krokiem. Stanęłam na przeciwko niej  .
-Ka..-Nagle zasłoniła mi twarz gdy chciałam powiedzieć jej imię .
-Cichoo. Chodź ze mną - Szybko powiedziała i pociągnęła mnie za rękę .
-Ale gdzie ? - Przestraszyłam się jej .
- Opowiem ci wszystko ale chodź ze mną do mojego mieszkania ,
- Dobra, ale zwolnij kroku, bo się wywalę .
   Puściła moją rękę i podążyłam za nią. Nie wiem, ale wydaję mi się, że moja przyjaciółka się zmieniła. Czy jak teraz się spotkałyśmy to znowu nam tak będzie odwalać jak sprzed kilku laty ? Nie wiem , Może . Po kilku nastu minutach przekraczałyśmy furtkę, która prowadziła do jej domu .
- Tu mieszkasz ? - Spytałam ją gdy ta szukała kluczy w kieszeniach .
- Tak . wprowadziłam się wczoraj .
  Otworzyła drzwi i weszłyśmy do mieszkania .
-Chcesz coś do picia ? - Spytała . Zawsze była gościnna w porównaniu do mnie .
- Nie . Na razie nie chce nic . Powiedz mi raczej o co chodzi z twoim zachowaniem .
  Wahała się . Widziałam to . Znałam ją zbyt dobrze .
 -Co się stało ? Czemu tamtego dnia nie było cie w szkole i znikłaś  ? - Dopytywałam cały czas . - Jak coś ci leży na sercu to powiedz mi .
  Po chwili wahania przełamała się .Powiedziała mi co się tamtego dnia wydarzyło i co ją skłoniło do zniknięcia . Ja też powiedziałam jej, co się wydarzyło . Co przeżywali wszyscy ludzie, którzy ją znali . Oby dwie się popłakałyśmy. Nie widziałyśmy się  prawie 2 lata  . Gdy się uspokoiłyśmy już w miarę i zaczęłyśmy przypominać sobie nawzajem nasze wszystkie głupoty przy czym śmiałyśmy się jak głupie . Dużo ich było i nawet nie zwróciłyśmy uwagi na późną już porę .
- Ja już będę iść - Odparłam szybko .
- Spoko  . A może jutro wypad do centrum lub kręgielni ?
-Tu i tu ? - Zaśmiałyśmy się równocześnie .
- Okej . to do jutra .
- Wpadnę po ciebie o 10 okej ?
- Dobra . Ja i tak nie mam samochodu i ty znasz bardziej L,A . Cześć .
- Papa.

________________________________________________________________________

Czytam=Komentuję

Gdyby ktoś chciał wiedzieć jak wyglądają moje bohaterki to proszę ;
Kate - link 
Marika - link

Nawet nie wiedziałam że tak szybko dodam rozdział . Sorka że nie ma nic z punktu widzenia chłopaków, ale wtedy rozdział wydałby mi się za długi .  Mam nadzieję, że się podoba . Następna notka pojawi się jutro , w pon lub za tydzień zależy jak sie wyrobie i czy ludzie będą to wgl czytać

                            By Logusiowa12

6 komentarzy:

  1. Super,genialny,zawalisty blog! ;-) skomentowałam twój post i liczę na rewanż: http://btrmystory.blogspot.com zaobserwuj też ten blog proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnee ! :D będę tu zaglądać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne : ) Ja chcę już kolejny xD Dodaj jak najszybciej xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń